Kunne du tænke dig at arbejde i Urtefarm?

Vi søger en medarbejder med udpræget ordenssans, som kan tage ansvar i forhold til at få pakket ordrer og forsendelse af dem, forestå koordinering af pakkeopgaver og lagerstyring på færdigvarelager og samtidig være vores BtB og BtC kunders kontaktperson i forhold til praktiske spørgsmål.

Arbejdstiden er normalt inden for tidsrummet 7-14 og kan aftales efter hvad, der passer dig.

Vi søger som udgangspunkt en person, der ønsker at arbejde på halv tid, dvs. ca. 18,5 timer ugentligt. 

Om Urtefarm:

Urtefarm er en mindre virksomhed, som er kendt for at producere urtebaserede tilskudsprodukter af meget høj kvalitet. Virksomheden er i en vækstfase og har i det seneste år investeret kraftigt i et produktionsanlæg, der kan producere væsentligt større mængder end hidtil. Vi udvikler og producerer i dag produkter til en lang række dyr herunder: heste, hunde, katte, kæledyr og zoologiske dyr mfl.

Mere om jobbet:

Vi forventer at du er: 

  • Et ordensmenneske der trives i en struktureret hverdag – og som kan bidrage til at skabe og holde orden.
  • Ihærdig for at levere kvalitet og give en god service
  • Arbejdsom.
  • Fleksibel. Nogle dage er travle dage og det kan være nødvendigt at gøre dagens opgaver færdige. Det mest almindelige er dog at du har fyraften til normal tid. 
  • Du taler og forstår dansk.
  • Du har truck-certifikat.

Vi tilbyder:

Urtefarm er en spændende virksomhed i vækst. Du vil blive mødt af mange forskellige udfordringer og du bliver del af en flad organisation. Vores kultur emmer af fightervilje, humor og høje ambitioner for virksomheden. Du får direkte indflydelse på opgaveløsningen og efterhånden tildelt større og større ansvar.  

Bemærk: kun ansøgninger med: CV, ansøgning og et billede, markeret ”Ordrehåndteringsmedarbejder” bliver taget i betragtning.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som sendes til: info@urtefarm.dk

Ansøgningsfrist:  15 Januar 2022